Postup při nákupu

  1. V nabídce e-shopu nebo v kategorii našeho designeru si vyberte produkt
    Pokud se nejedná o šablonu, tak si na vybraný produkt vytvořte vlastní návrh (např. svoji fotku nebo náš klipart).
  2. Zvolte velikost a množství
    V pravé části designeru zvolte velikosti a množství, které budete objednávat. Pod designerem jsou dále uvedeny informace o velikosti a materiálu vybraného produktu.
    Pokud máte vše hotové, klikněte na tlačítko „Přidat do košíku“.
  3. Přidejte další produkty
    Dle potřeby můžete pokračovat v nákupu a vytvořit si další produkty, které stejným způsobem přidáte do košíku.
  4. Zvolte způsob platby a dodání
    V nákupním košíku si vyberte způsob dodání, kde vyplníte adresu pro doručení a zvolte platební metodu.
  5. Odešlete objednávku
    Po odeslání objednávky vám přijde informační e-mail a potvrzení o přijetí vaší objednávky. Také v tomto e-mailu obdržíte unikátní odkaz, pro on-line sledování.

Informace o stavu vaší objednávky

  • On-line
    Po dokončení objednávky Vám přijde informační e-mail s potvrzením o přijetí a s odkazem, na kterém najdete informace o stavu odbavení vaší objednávky.
  • Telefonicky nebo e-mailem
    Stav vaší objednávky je možné ověřit také telefonicky nebo e-mailem. Pro rychlejší dohledání uveďte číslo objednávky nebo vaše jméno.

Vyřízení reklamace

Může se stát, že vám objednávka nedojde v pořádku. Např. nebudete s objednávkou spokojeni, obdrželi jste jiný motiv nebo nastane jakýkoli jiný důvod. Nebojte se nám dát vědět, probereme s vámi váš problém a pokusíme se co nejrychleji dát vše do pořádku.

  • Jak postupovat při reklamaci
    Přejděte pomocí odkazu na reklamační formulář. Vyplňte všechny údaje a popište nám důvod vaší reklamace.
  • Garance vrácení zboží či peněz
    Pokud bude reklamace důvodná, rádi se s vámi domluvíme na vrácení peněz, vyrobení nového produktu na naše náklady či poskytnutí slevy na jiné vybrané produkty.