Postup při nákupu
- V nabídce e-shopu nebo v kategorii našeho designeru si vyberte produkt
Pokud se nejedná o šablonu, tak si na vybraný produkt vytvořte vlastní návrh (např. svoji fotku nebo náš klipart). - Zvolte velikost a množství
V pravé části designeru zvolte velikosti a množství, které budete objednávat. Pod designerem jsou dále uvedeny informace o velikosti a materiálu vybraného produktu.
Pokud máte vše hotové, klikněte na tlačítko „Přidat do košíku“. - Přidejte další produkty
Dle potřeby můžete pokračovat v nákupu a vytvořit si další produkty, které stejným způsobem přidáte do košíku. - Zvolte způsob platby a dodání
V nákupním košíku si vyberte způsob dodání, kde vyplníte adresu pro doručení a zvolte platební metodu. - Odešlete objednávku
Po odeslání objednávky vám přijde informační e-mail a potvrzení o přijetí vaší objednávky. Také v tomto e-mailu obdržíte unikátní odkaz, pro on-line sledování.
Informace o stavu vaší objednávky
- On-line
Po dokončení objednávky Vám přijde informační e-mail s potvrzením o přijetí a s odkazem, na kterém najdete informace o stavu odbavení vaší objednávky. - Telefonicky nebo e-mailem
Stav vaší objednávky je možné ověřit také telefonicky nebo e-mailem. Pro rychlejší dohledání uveďte číslo objednávky nebo vaše jméno.
Vyřízení reklamace
Může se stát, že vám objednávka nedojde v pořádku. Např. nebudete s objednávkou spokojeni, obdrželi jste jiný motiv nebo nastane jakýkoli jiný důvod. Nebojte se nám dát vědět, probereme s vámi váš problém a pokusíme se co nejrychleji dát vše do pořádku.
- Jak postupovat při reklamaci
Přejděte pomocí odkazu na reklamační formulář. Vyplňte všechny údaje a popište nám důvod vaší reklamace. - Garance vrácení zboží či peněz
Pokud bude reklamace důvodná, rádi se s vámi domluvíme na vrácení peněz, vyrobení nového produktu na naše náklady či poskytnutí slevy na jiné vybrané produkty.